Soldier of Fortune – Jessica Six, part 2 gameplay



Výtahem se dostaneme do patra Suni Systems, avšak k dalšímu přístupu do kanceláří je zapotřebí překonat dveře chráněné bezpečnostním zámkem. Nezbývá nám tedy nic jiného, než se vydat na pánské záchody, kde se krčí vystresovaný zaměstnanec této společnosti. Ten je vděčný za záchranu života, avšak spousta kolegů je nadále držena jako rukojmí v rohové kanceláři. Ochotně nám proto sděluje přístupové heslo, abychom se je mohli vydat zachránit. Čistka v prostorách Suni Systems nás dovede mezi kancelářské kóje. Zde si je zapotřebí dát pozor na gaunera s experimentální zbraní. Nejenže v přítmí není příliš vidět, ale navíc má v rukách dost nepříjemnou hračku. Po vyčištění tohoto prostoru přicházejí na řadu přilehlé kanceláře. Ta rohová, v níž jsou držena rukojmí, je uzamčena. Je proto potřeba vejít do vedlejší kanceláře, kam se s plošinou na umývání okem spustí jeden gauner.
I když přímo láká využít plošinu k dalšímu postupu, tak její úlohou ve hře je upozornit na římsu kolem oken budovy. Poté se dostaneme až k oknu rohové kanceláře. Zachráněná rukojmí nám objasňují pojem Jessica Six. Oproti odhadům nejde o osobu, nýbrž dokumentaci k nové zbrani uloženou na zabezpečeném serveru. A jelikož Dekker má v tomto ohledu náskok, je zapotřebí okamžitě vyrazit za ním. Serverovnu najdeme za ocelovými dveřmi, od nichž jsme právě získali přístupový kód. Dostáváme se tak do nejstřeženější části budovy. Přes stanoviště ochranky se protáhneme k počítačovému srdci Suni Systém. K naší nelibosti však zjišťujeme, že Dekker již získal potřebné dokumenty, s nimiž právě míří na střechu budovy. Je tedy nanejvýš důležité jej dostihnout a zamezit mu zneužít tuto zbraň.

Avšak při procházení složek došlo k aktivaci bezpečnostního systému, který tuto sekci uzavřel laserovou mříží. To nás nutí zamířit do otevřených dveří vlevo. Místnost za nimi na první pohled působí neprůchozím dojmem, tedy za předpokladu, že jsme během přestřelky s Yakuzou náhodně nezasáhli kryt ventilace. Právě ta nás vyvede ven před stanoviště ochranky, jímž jsme předtím pronikli k serveru. Zde se nám daří dostihnout Dekkera, ovšem neprůstřelné sklo, co nás v tento okamžik dělí, nám nedává prostor ho zastavit. Chtě nechtě se musíme prostřílet k výtahu a vydat se za ním do střešního apartmá, jehož součástí je i přistávací plocha pro vrtulník.