Soldier of Fortune – Dragonfire, part 3 gameplay



Konečně se nám podařilo proniknout do tajné továrny na rakety. A ty, jak je všeobecně známo, bývají plné paliva. Toho hodlá Hawk využít k zničení celého komplexu. Ovšem nejprve bude zapotřebí dohnat právě přepravovanou raketu. Není tedy času nazbyt, vrhneme se do ventilačního potrubí, kterým se necháme dovést k chodbám komplexu. Těmi se je zapotřebí prostřílet až do místnosti, kde po pravé straně vidíme jedoucí pás. A jelikož z této místnosti nevede žádná cesta, uděláme to jediné, co se naskytuje, stiskneme tlačítko na protější zdi. Tím aktivujeme čtveřici bucharů, pod nimiž je zapotřebí opatrně proběhnout. Tímto nás pás doveze k můstku, po němž právě probíhá Hawk. K naší smůle dochází k výbuchu a tato jediná cesta se propadá. Naštěstí tu máme Hawka, pro něhož není těžké najít alternativu. Abychom se dostali na přišoupnutou plošinu, je zapotřebí střelit do sudů u tvrzeného okna. Následný výbuch toto oko rozbije a tím se nám zpřístupní tato plošina, z níž následně přeskočíme na druhou stranu.

Tímto se dostáváme k přepravním kolejím. K nim se také za nedlouho prostřílíme a k přepravě využijeme odstavený vozík. Na konci této trasy seskočíme do tunelu pod námi, jenž nás dovede k žebříku vedoucímu k další koleji. Poté se musíme vydat pěšky a naopak čelit přijíždějícímu vozíku. Pokud se nepodaří zavčasu přeskočit na výstupek po levé straně, tak nás vozík odhodí zpět na spodní kolejiště. Je tedy zapotřebí opětovně dojít na konec trasy, tunelem dojít k žebříku a nyní konečně dorazit až k výtahu. Již při jeho použití přichází špatný pocit. Hawk se nehlásí, což není vůbec dobré znamení. Ale nedá se nic dělat, je zapotřebí pokračovat dle plánu. V patře narazíme na dvě chodby se silným odporem. Jedna vede do místnosti s ventilátory, kam měl namířeno Hawk. Ovšem ta je v tuto chvíli pro nás nedostupná, takže je zapotřebí vyrazit druhou chodbou.

Zde si je zapotřebí hned u prvního rohu dát pozor na raketometčíka. V uzavřeném prostoru dokáže být obzvláště nepříjemný. Navazující chodba nás dovede k žebříku do místnosti s dvojicí pák. Ty je zapotřebí přepnout, čímž je vyvolána exploze. Ta vyrazí dveře od této místnosti a my můžeme projít prostorem pod raketou do vedlejší místnosti, kde se nachází kontrolní panel ventilátorů. Po stisknutí tlačítka již nic nebrání nabrat směr zpět k první chodbě. Jenže až tak jednoduché to zřejmě nebude. V postupu nám brání ocelová vrata, takže je musíme obejít přes potrubí ventilace. To nás dovede zpět k výtahu poničeného explozí. Poničené konstrukce využijeme k vyskákání do chodby, jenž nás dovede do dříve uzamčeného prostoru. V něm je zapotřebí zlikvidovat vojáka s novou experimentální zbraní, který brání dveře, za nimiž čeká Dekker. Ten má v rukávu eso, podařilo se mu zajmout Hawka. A ani náhodou neplánuje vyjednávat o jeho životě.