Call of Duty: United Offensive – Sicily 1 gameplay



Svými dovednostmi jsme majora Ingrama oslnili natolik, že se prosadil o naše přeložení do svého týmu u SAS. S ním právě přijíždíme k břehům Sicílie, abychom zde připravili půdu pro nadcházející spojenecké vylodění. Na molu je nejprve zapotřebí chvíli počkat, než se ostatní postarají o hlídku a pak přichází řada i na nás. Ve strážnici se postaráme o dva odpočívající vojáky, načež jsme pověřeni se se svým týmem přiblížit k bunkru. Při jeho dobývání si je zapotřebí akorát dávat pozor na kulometčíka, avšak díky podpůrné palbě není nijak velkou hrozbou. Bez nějakého většího problému jde proběhnout až k bunkru, pokud někdo nepreferuje střelbu z dálky. Před bunkrem stojí stařičký náklaďák, jenž dobře poslouží naší věci. Jenže ono slůvko stařičký platí až příliš. Jízda do kopce je pro něj zřejmě příliš a v polovině vypovídá službu. Zbylou štreku k majáku tedy musíme absolvovat po svých.

Na druhou stranu, nám to poskytuje prostor zaskočit hlídku nepřipravenou. Postaráme se o několik mužů před majákem, na něm a pokud možno i o toho v okně majáku. Pokud by se nám ho nepodařilo dostat, je na něho potřeba myslet, když vycházíme schody do místnosti, kde umístíme první nálož. V tuto chvíli k našim nohám padá ze shora granát, na což je zapotřebí reagovat. V podstatě jsou dvě možnosti. Buď hodně rychle vylézt po žebříku nebo seběhnout po schodech do přízemí. Po explozi granátu již můžeme vyšplhat po žebříkách k dalším dvěma místům určených k umístění nálože. Při tom je však stále potřeba mít na mysli, že po nás někdo hodil granát. Výbušniny jsou na místě, nejvyšší čas vyběhnout po cestě na kopec nad majákem. To je ideální místo ke sledování výbuchu, po němž se celý tým schová v nedalekých ruinách. Zastírací manévr se zdařil, vojenskou základnu opouští náklaďáky.

To je signál k přesunu na poničené hradby. Zde dostáváme od majora rozkaz vyřadit nepřátelskou komunikaci. On se svým týmem zatím zabezpečí nádvoří a připraví úniková vozidla. Lze totiž předpokládat relativně divoký ústup. Vydáváme se tedy po hradbě do komunikační místnosti. V té je zapotřebí zničit pěticí vysílaček. Následně seběhneme po schodech na nádvoří, kde vypomůžeme zlomit odpor a spojíme se s druhým týmem. Společnými silami se vydáváme dobýt podzemní garáže, po jejichž zabezpečení nesmíme zapomenout zajít za Ingramem pro nové rozkazy. Až poté se vydáme tunelem, který nás dovede k místnosti, v níž se nacházejí důležité dokumenty. Skočíme je sebrat ze stolu, mezi čímž se zbytek týmu přesune do výtahu.

Tím se dostáváme do podzemních prostor vedoucích k trojici děl. A jelikož ty jsou primárním cílem mise, tak na každé z nich připevníme výbušninu. Zničením posledního se nám otevírá přístup do muničního skladu. I v něm je zapotřebí rozmístit tři výbušniny, tentokrát na dělostřelecké granáty. Tím máme splněno a vracíme se stejnou cestou zpět k výtahu. U něho občas bylo trochu náročnější přepnout páku ovládání, takže to chce trochu té trpělivosti. Další přesun směřuje do garáže, o níž se zběsile bojuje s jednotkou, co se předčasně vrátila od majáku. Nezbývá tedy nic jiného, než se prostřílet na nádvoří. Na něm se většina týmu vtěsná do auta, v němž už pro nás nezbude místo. Nasedáme proto s majorem na motorku, což se ukazuje jako moudré rozhodnutí. V čele jedoucí auto dostává zásah a v plamenech padá ze skály.